Uchwała nr 22/2021 w sprawie: wprowadzenia zmian w Regulaminie Użytkowania Lokali Mieszkalnych i Porządku Domowego.
- Szczegóły
- Odsłony: 8441
W sprawie: wprowadzenia zmian w Regulaminie Użytkowania Lokali Mieszkalnych i Porządku Domowego.
Na podstawie § 42 ust 1 pkt 12 Statutu LWSM „MORENA” Rada Nadzorcza uchwala co następuje:
§ 1
Zatwierdza się zmianę w Regulaminie Użytkowania Lokali Mieszkalnych i Porządku Domowego, polegającą na zamianie treści § 20 punkt 8 o brzmieniu
„Gruz i inne odpady z remontu czy modernizacji lokalu winny być gromadzone w specjalnych pojemnikach i systematycznie usuwane we własnym zakresie oraz na koszt użytkownika lokalu mieszkalnego przeprowadzającego remont lub modernizację. Zabronione jest wysypywanie gruzu do zsypów i altan śmietnikowych.”
na treść o brzmieniu
„Gruz i inne odpady z remontu czy modernizacji lokalu winny być gromadzone w specjalnych pojemnikach i systematycznie usuwane we własnym zakresie oraz na koszt użytkownika lokalu mieszkalnego przeprowadzającego remont lub modernizację. O terminie wystawienia worka/kontenera należy każdorazowo powiadomić Administrację Osiedla, zgłosić termin usunięcia worka/kontenera oraz uzgodnić miejsce jego umieszczenia. Użytkownik lokalu mieszkalnego ma obowiązek usunięcia worków/kontenerów z gruzem w terminie do dwóch miesięcy od ich ustawienia. Zabronione jest wysypywanie gruzu do zsypów i altan śmietnikowych.”
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Uchwałę przyjęto, głosowano : „za” - 10 , „przeciw „ – 0 , „wstrzymało się” – 0.
Sekretarz Rady Nadzorczej Przewodniczący Rady Nadzorczej
Regulamin użytkowania lokali mieszkalnych i porządku domowego