Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Zmiana numeru rachunku bankowego

Informujemy, że ulega zmianie numer rachunku bankowego, na który należy wnosić opłaty za użytkowanie lokali.

Rozliczenia z użytkownikami lokali prowadzone są za pomocą indywidualnych numerów rachunków bankowych.

Rachunek prowadzony jest przez ING Bank Śląski S.A.

Spółdzielnia zaprzestaje dystrybuowania książeczek opłat dla wszystkich użytkowników lokali mieszkalnych. Druki wpłat z indywidualnym numerem rachunku bankowego oraz kod do opłatomatu można odebrać w Dziale Czynszów i Rozliczeń Mediów pok. nr 2.

UWAGA!

Nie należy łączyć ze sobą wpłat dotyczących różnych mieszkań, gdyż każde mieszkanie posiada odrębny numer rachunku bankowego.

Jednocześnie informujemy, że zlokalizowana w budynku Zarządu Spółdzielni przy ul. Migowskiej 77A agencja banku PKO BP S.A. pobiera prowizję w wysokości określonej w Taryfie prowizji i opłat bankowych w PKO BP S.A. od każdej wpłaty, w tym również wnoszonej na rachunek Spółdzielni.

Bez prowizji można dokonywać płatności w opłatomatach, które znajdują się:

-        w budynku Zarządu Spółdzielni przy ul. Migowskiej 77A

-        w Administracji nr 1 przy ul. Piecewskiej 20.

Płatności można dokonać w godzinach pracy Spółdzielni tj.:

poniedziałek             7:30 - 17:00

wtorek – czwartek     7:30 - 15:30

piątek                     7:30 - 14:00

Płatności gotówkowych w opłatomacie można dokonywać za pomocą banknotów 100 zł, 50 zł, 20 zł, 10 zł oraz bilonu 5 zł, 2 zł, 1 zł, 0,50 gr.

Istnieje również możliwość dokonywania opłat w opłatomacie przy użyciu kart bankowych.

Wpłaty dokonywane w opłatomacie są potwierdzane wydrukiem.

Korzystanie z opłatomatu (gotówkowo i bezgotówkowo) jest bezpłatne a pracownicy chętnie zapoznają Państwa z obsługą urządzenia.

Prosimy o terminowe dokonywanie opłat.