Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Uprzejmie informujemy, że udostępniliśmy system informatyczny umożliwiający uzyskanie informacji o indywidualnym stanie konta z tytułu opłat za używanie lokalu EBOK.

W celu uzyskania dostępu do serwisu należy wypełnić Formularz Zgłoszeniowy do Eboka zgodnie z wymaganiami w poszczególnych polach, a następnie przynieść  osobiście do siedziby Zarządu Spółdzielni, Dział Czynszów pokój nr 2 (lokale mieszkalne) lub Dział Lokali Użytkowych pokój nr 31( lokale użytkowe).
Po weryfikacji danych, każdy z Państwa otrzyma unikatowy login i hasło, dzięki któremu
będzie mógł zalogować się do systemu i korzystać z elektronicznego Biura Obsługi Mieszkańca.
 

icon Formularz zgłoszeniowy EBOK.pdf (160 KB)

icon Regulamin Systemu Elektronicznego Biura Obsługi Klienta w LWSM "Morena" w Gdańsku.pdf (114 KB)