Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
- Szczegóły
- Odsłony: 88920
Uprzejmie informujemy, że udostępniliśmy system informatyczny umożliwiający uzyskanie informacji o indywidualnym stanie konta z tytułu opłat za używanie lokalu EBOK.
W celu uzyskania dostępu do serwisu należy wypełnić Formularz Zgłoszeniowy do Eboka zgodnie z wymaganiami w poszczególnych polach, a następnie przynieść osobiście do siedziby Zarządu Spółdzielni, Dział Czynszów pokój nr 2 (lokale mieszkalne) lub Dział Lokali Użytkowych pokój nr 31( lokale użytkowe).
Po weryfikacji danych, każdy z Państwa otrzyma unikatowy login i hasło, dzięki któremu
będzie mógł zalogować się do systemu i korzystać z elektronicznego Biura Obsługi Mieszkańca.
Formularz zgłoszeniowy EBOK.pdf (160 KB)
Regulamin Systemu Elektronicznego Biura Obsługi Klienta w LWSM "Morena" w Gdańsku.pdf (114 KB)