Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Korzystaj z EBOKA!

ebokMożliwość sprawdzenia stanu konta z tytułu opłat czynszowych, porównanie wydatków za użytkowanie wody, a także szybszy kontakt ze Spółdzielnią. Bez wychodzenia z domu i bez stania w kolejce. Wygodnie i szybko. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, które działa w Spółdzielni to nowoczesny sposób na zaoszczędzenie czasu.  

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (EBOK) służy do przeglądania podstawowych informacji dotyczących mieszkania. Ułatwia zarządzanie opłatami za użytkowanie lokali. Dzięki niemu można zapoznać się z kwotami opłat, historią wpłat czy chociażby z ewentualnym zadłużeniem.

Korzystanie z EBOKa jest całkowicie bezpłatne i w 100% bezpieczne (o ile nie udostępni się swojego hasła osobom trzecim). Mieszkańcy też nie płacą za założenie i prowadzenie konta. Wystarczy złożyć wniosek w Spółdzielni. Ze względu na wymagany podpis na wniosku niemożliwe jest założenie konta przez Internet albo telefonicznie.

EBOK to oszczędność czasu i energii. Ale nie tylko! To również ułatwienie i usprawnienie kontaktu ze Spółdzielnią. Tak najszybciej można wysłać pytanie i skierować je do odpowiedniego działu.

Nie czekaj, wypełnij wniosek i korzystaj z EBOKa!

Aby otrzymać login i hasło do systemu należy wypełnić formularz. Potem przynieść go do siedziby Spółdzielni przy ul. Migowskiej 77a, do pokoju 2. Unikatowy login oraz hasło otrzyma się po weryfikacji oraz akceptacji regulaminu EBOK.