Informacja Zarządu w sprawie wniosku Członków o zwołanie Walnego Zgromadzenia
- Szczegóły
- Odsłony: 25347
KOMUNIKAT ZARZĄDU I RADY NADZORCZEJ W SPRAWIE WNIOSKU O ZWOŁANIE WALNEGO ZGROMADZENIA
Szanowni Członkowie Spółdzielni,
W dniu 12 lipca 2021 roku w siedzibie Spółdzielni złożono wniosek o zwołanie Walnego Zgromadzenia Członków. Wniosek ten jest tożsamy z wnioskiem złożonym w dniu 4 lutego 2020 r. i zawiera podpisy złożone już wcześniej do Spółdzielni.
Przepisy art. 83 ust. 3 pkt. 2) ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, podobnie jak § 32 ust. 2 pkt 2) Statutu LWSM „Morena", przewidują zwołanie Walnego Zgromadzenia na wniosek poparty przez 10% ogólnej liczby Członków Spółdzielni.
Aby nie uchybić uprawnieniom Spółdzielców, zarząd zwrócił się do prawników o zajęcie stanowiska. W oparciu o uzyskane opinie prawne dokonano ponownej oceny według stanu sprawy na dzień złożenia ponowionego wniosku. Stwierdzono, że załączone do wniosku podpisy zawierały podpisy złożone przez te same osoby wielokrotnie, ponadto podpisy osób niebędących członkami oraz podpisy złożone w sposób uniemożliwiający identyfikację ich autorów.
W wyniku weryfikacji ustalono, że liczba Członków podpisanych pod wnioskiem jest mniejsza, niż jedna dziesiąta ogólnej liczby Członków Spółdzielni. Co za tym idzie złożony wniosek nie czyni zadość przepisom ustawy i Statutu wskazanym powyżej.
Sekretarz Rady Nadzorczej |
Zastępca Przewodniczącego Rady Nadzorczej |
Przewodniczący Rady Nadzorcze |
Zastępca Prezesa Zarządu |
Prezes Zarządu |
Stanisław Lizakowski |
Kaziemierz Kamiński |
Lechon Całuń |
Rafał Ziembiński |
Mariusz Bykowski |